نرم افزار حسابداری سپیدار سیستم : بسته پیمانکاری

بسته پیمانکاری سپیدار همکاران سیستم، یک نرم افزار حسابداری یکپارچه ویژه مدیریت همزمان چند پروژه، مخصوص شرکت های پیمانکاری طراحی و تولید شده است. به کمک این نرم افزار فرآیند ثبت پروژه های پیمانی، مراکز هزینه مربوطه، فرآیند انعقاد قرارداد و ارائه صورت وضعیت ها به سادگی قابل پیاده سازی است. همچنین در نسخه جدید این برنامه امکان ثبت انواع ضمانت نامه، فرم مناقصه و گزارشگیری از پیمانکاران دسته دو اضافه شده است.

سیستم ها و امکانات

در این نرم افزار ، بصورت عمومی سیستم های ذیل موجود و قابل استفاد می باشد:

با استفاده از کدینگ پیش فرض حسابداری پیمانکاری، می توان در کوتاه ترین زمان اقدام به راه اندازی درختواره حسابها نمود و ثبت، طبقه بندی و گزارش دهی از صورت هزینه، صورت وضعیت و تسویه حساب‌های مربوط به هر پروژه، را با دقت بالا پیاده سازی کرد.

نمایه امکانات بسته پیمانکاری سپیدار سیستم

گزارشات سپیدار

در هر یک از ماژول های این نرم افزار، گزارشات کنترلی تحت عنوان مرور حسابها، مرور فروش و … قابل دسترسی می باشد که با استفاده از آن می توان علاوه بر گزارشات اولیه موجودی نقد و بانک، از گزارشات و نمودارهای جزیی و دقیق مربوط به هر پروژه، از جمله تهیه‌ی گزارش در سطح پروژه و قرارداد، گزارش صورت هزینه‌های تسویه نشده و پرداخت‌های مرتبط با هر صورت هزینه بهره برد.

پشتیبانی سپیدار

پشتیبانی این نرم افزار در حالت عمومی بصورت تلفنی و اینترنتی قابل فعالسازی می باشد. طی پشتیبانی اینترنتی، از طریق کلاب مشتریان سپیدار سیستم، دریافت فایل های بروزرسانی نرم افزار، درخواست طراحی گزارش و چت آنلاین صورت می گیرد؛ همچنین کارشناسان آن شرکت از طریق تماس تلفنی پاسخگوی مشتریان محترم می باشند. کلیه خدمات پشتیبانی، پس از خرید نرم افزار به مدت یکسال بصورت رایگان می باشد.

لازم به ذکر است راهکار تجارت بهراد مفتخر است در تمامی مراحل از راه اندازی تا بهره برداری در کنار مشتریان این محصول خواهد بود.

اطلاعات بیشتر

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دمو نرم افزار حسابداری سپیدار با ما تماس بگیرید.